13 Aralık 2013 Cuma

Kesmeceli, biçmeceli...

Merhaba!
Bugün bloguma ihanet ettim geç kaldım; hiç gelmemekten iyidir gerçi:). Bakalım neler yapmışız:


Dün başladığım geyşa serimin ilk kat boyalarını yaptım. Sonrasında kumaş dünyasına daldım. Aslında ben kalp figüründen pek haz etmem. Bilenler bilir:) Ama kapı - duvar süsü ve lavanta kesesi olarak hoşuma gitmeye başladılar. Üretimi seriye bağlayarak dört tane süs yaptık. Yaptık diyorum çünkü canım annemle birlikteydik:) Kiminin içine lavanta ekledik kiminin ucuna püskül taktık. Fikir fırtınası yaptık bol bol:)  

  


  

Uyku bastırmadan geyşalarımın ikinci kat boyalarını atayım. Sevgiyle kalın, iyi geceler dileriz:)







3 yorum:

  1. güzel yapmışız:))

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık :) böyle bir takım bende hazırlamayı düşünüyorum ama yıkaması nasıl olur hala emin değilim. Yıkandığında bişey olurmuki bi fikriniz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Enamel boya ile boyanmış objeler, fırınlandıktan sonra ya da fırınlanmayarak 21 gün bekletildikten sonra elde ılık suyla yıkamaya uygun hale geliyorlar. Ben boyadıktan sonra sprey vernik de kullanıyorum. Ama yıkarken de çok sert bir şekilde sünger kullanmamak gerek diye düşünüyorum. Sonuçta el boyaması ve bir çay tabağı ovalanarak yıkanacak kadar kirlenmez sanırım:)

      Sil